The Washington Post, Miami Herald, InfoWars and other U.S. sites spread Russian propaganda from Twitter

www.recode.net

Russian propagandists are good at their jobs!

New data show that many news publications — including established outfits like the Post, the Miami Herald (owned by McClatchy), Buzzfeed and even Vox, as well as controversial alt-right hubs like InfoWars — were duped into citing some of these nefarious tweets in their coverage, perhaps unwittingly amplifying the reach of Russian propaganda in the process.

Read more...
Linkedin

Want to receive more content like this in your inbox?